Forum LG Strona G│ˇwna LG
LG KS360 ETNA


Aerosmith- Crying i wiele innych ;]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LG Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 751
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

 PostWys│any: Wto 18:40, 08 Kwi 2014    Temat postu: Aerosmith- Crying i wiele innych ;] Back to top

Regine- spróbuj dodac do jajeczka pół pomidorka i szczypiorek- i na patelnię.
[link widoczny dla zalogowanych]
Lunastar teraz juz wszystko jasne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i powiem tak totalne dno..,fryzjerzy bez pojecia sama musiałam mowic co chce bo jak chcialam zeby fryzjer mi doradzil to nic mi nie umiał zaproponować.... [link widoczny dla zalogowanych] nigdzie dali ostatnoi ogloszenie i co ??
hmm az trudno uwierzyc Zaprzestałam używania pianki, ale najlepsza jest zdecydowanie z Wella Flex, do loków i fal. Echh, ja tez sie staram, i w chwili obecnej bola mnie jajniki - na zmiane lewy i praw, brzuch jes spuchiety, i tak jest od paru dni, a miesiaczka ma byc dopiero za ok. co do kurczaka jesli nie dodawalas zadnej Vegety to nie ma wegli Ja kupuję nawww.modio.pl i szczerze polecam. [link widoczny dla zalogowanych]
jest ssssssssuper Znacie przyslowie naszych babć? Można powiedzieć że przespałam najgorsze momenty. Pozdrawiam. Dla mnie waga idealna to ok 48 kg. kto ci w Japonii oplaci mieszkanie jak tam malutkie mieszkanko w przeliczniku z yenow na dolary kosztuje 8 tysiecy ! Okropna (przynajmniej dla mnie) blizna na twarzy, która nie daje mi normalnie żyć, z każdym dniem jest coraz gorzej i mam już tego dosyć .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jestem najszcz─Ö┼Ťliwsz─ů mam─ů na ┼Ťwiecie, bo widz─Ö ┼╝e m├│j synek rozwija si─Ö normalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
katarzynawx, czy Ty jeste┼Ť w Polsce, czy w UK, bo takie podej┼Ťcie, to chyba nie w nas? Zalecaj─ů i┼Ť─ç zaraz po pozytywnym te┼Ťcie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

problem polega na tym, ze chodzi o przytrzymanie napiecia miesni - bo same brzuszki nie przyniosa takiego rezultatu i o to by wlasnie nie odpoczywac tylko robic wszystko sprawnie i szybko (ciagle jednak zachowujac napiecia miesni brzucha). [link widoczny dla zalogowanych] Ja za wiele nie mogę powiedzieć na razie, bo zażyłam dopiero 2 razy po 1/4 tab, ale staram się ograniczac jedzenie.
tez mnie wysmial albo czy te ktore nosilyscie staly sie luznijsze?ja zamierzam wytrwac ok. Znaczy si─Ö oczywi┼Ťcie tylko jednej, no ale wiecie ile jest uczynnych facet├│w? masc na allegro jest dobra fest pomaga, mi pomog┼éa na krostki i plamki na penisie... ona gdzie robi┼éa┼Ť usta ? [link widoczny dla zalogowanych]
Kruszwickiej 8A. Na innych PH to ja patrz─Ö z g├│ry... co zrobic by za kazdym razem sie fajnie skrecaly? Nie wiem ile mi spad┼éo dok┼éadnie bo wa┼╝e sie co 7 tab pierwsze wa┼╝enie to by┼éo -3kg. Niekt├│rzy g┼éoduj─ůcy odczuwaj─ů silne b├│le g┼éowy, sw─Ödzenie sk├│ry, znaczne os┼éabienie, nawet nudno┼Ťci s┼éowem typowe objawy zatrucia. Ja mia┼éam zak┼éadan─ů klamr─Ö przy naprawd─Ö du┼╝ym stanie zapalnym, ziarninie i w og├│le paskudnie to wygl─ůda┼éo. Ja ju┼╝ 13 lat po ┼Ťlubie,katastrofa od samego pocz─ůtku,w czerwcu minie rok od z┼éo┼╝enia pozwu rozw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

igg +111
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawet jak sa polskie to mozesz otrzymac ich nostryfikacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosze o odp
[link widoczny dla zalogowanych]

Tam r├│wnie┼╝ rozmawiamy na ten temat. [link widoczny dla zalogowanych] doustnie 2 tabletki o razy dziennie w trakcie posi┼ék├│w, popijaj─ůc du┼╝─ů szklank─ů wody przez okres co najmniej dw├│ch tygodni.
Dw├│ch endokrynolog├│w oznajmi┼éo, ┼╝e tu tylko operacja mo┼╝e pom├│c a kiedy na ni─ů si─Ö zdecyduj─Ö to moja decyzja. Zadne cuda na kiju nie pomoga w takim przypadku. Mysle, ze trzeba troche poszperac w internecie i znalesc jakies fajne miejsce. Ja polecam bo wiele razy stosowa┼éam i naprawd─Ö pomaga. nie jest zadn─ů naganiaczk─ů przeciez juz pisa┼éa jaki ma nick na innym fotum ona zrobi┼éa tylko usta i s─ů ┼éadne wiec ma prawo byc zadowolona! [link widoczny dla zalogowanych]
Moze za duzo tych dzieci i stad awersja i zniechecenie do seksu. ja r├│wnie┼╝ jestem posiadaczk─ů kr─Öconych w┼éos├│w .. Pije du┼╝o, bo mi si─Ö chce. Dr ┼Üwidrak to ju┼╝ chyba cz┼éowiek-instytucja, poleca┼éa mi go kole┼╝anka, na forach te┼╝ ma ┼Ťwietne oceny zaraz za zachodzni─ů granic─ů na Hochschule Zittau/Goerlitz. totalna..;p albo julia mia┼éa sie nazywa─ç tak moja siostra ale mam brata ..;p przezywali by j─ů jeszcze eee... WTF ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pij i jedz du┼╝o bia┼éka i og├│lnie zdrowo si─Ö od┼╝ywiaj, a przed snem porz─ůdnie wietrz pok├│j.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po operacji jestem 5 lat i na jednym jajniku zrobuła sie mała torbiel, brałam przez 6 miesiecy tabl.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dosc dobrze dziala na zaparcia. I started making excuses to avoid going on any more rides.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Samego zak┼éadania si─Ö ba┼éam ale nie boli jako┼Ť bardzo. [link widoczny dla zalogowanych] Bylam w turcji 6 razy, na poludniu i polnoy, w wielu miastach i nigdy nie widzialam kobiety z podbitym okiem.
hejj 2 tygodnie temu w tv byl program o odtruwaniu organizmu i lec\\eniu ducha(moze ktos ogladal?) wlasnie tam widzialam jak ludzie robili lewatywy z kawy,z cutryna lub czosnkiem i podczas wydalania plynu mieli zalozone sitka na wc zeby mogli na wlasne oczy zobaczyc kamienie kalowe!!! jaka┼Ť przeraxliwie chuda.. jestem zadowolana ze swoich w┼éos├│w, s─ů one wyr├│┼╝nikiem mojego wygl─ůdu... Jesli ma sie wlaczyc spalanie tluszczy wlasnych to nie ma upros trzeba zejsc ponizej 20g. By┼éam na zabiegu hydrocolonoterapi, bo o tym m├│wi farmaceuta [link widoczny dla zalogowanych]
W interencie naczyta┼éam si─Ö r├│┼╝nych rzeczy, ┼╝e jak m─Ö┼╝czyzna ogl─ůda porno to jest zdrowy ale jest warunek ma┼é┼╝e┼äskie ┼╝ycie erotyczne jest bez zastrzerze┼ä. Pa do zobaczenia p├│┼║niej. jakby pod tymi czarnymi ) pomalowane na mocny r├│┼╝ , fajnie to wygl─ůda┼éo..... to POWODZENIA NAM WSZYSTKIM i mam nadzieje ze spotkamy sie tu jutro! frbowalam przez 3 dni piatek-rozjasniacz, sobota rozjasniacz 2x, niedziela- sredni blond... Nie wiem. Jem normalnie - znaczy zdrowo.
Jednak widze ze nie rozwijaja mi sie bardziej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LG Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach